Pierwszy kontakt z pacjentem jest dla nas szczególnie istotny. Wrażenie jakie wtedy odniesie na długo zapisze się w jego świadomości, dlatego staramy się, by było ono wyzbyte lęku, przytłoczenia, a możliwie jak najbardziej przyjemne.

Już na początku pacjent może liczyć na wparcie naszych recepcjonistek, które wprowadzą go w szczegóły funkcjonowania kliniki oraz wyjaśnią kwestie związane z wykonywanymi przez nas zabiegami dentystycznymi. Opowiedzą o samej idei kliniki, która łączy w sobie gabinety zabiegowe z małą galerią sztuki. Pomogą też dobrać odpowiednie terminy wizyt i pozostaną z pacjentem w stałym kontakcie.

Nasi lekarze również pozostają do Państwa dyspozycji.

Pierwsza wizyta wcale nie musi wiązać się od razu z wykonywaniem zabiegu. Może przyjąć formę zapoznawczej rozmowy pacjenta ze stomatologiem, co przełoży się niewątpliwie na zbudowanie atmosfery wzajemnego zaufania.

Dopiero kolejnym etapem będzie szczegółowe badanie, stworzenie planu leczenia, a następnie przejście do wykonania poszczególnych zabiegów.