3. Leczenie zębów bez bólu

Strach przed wizytą w gabinecie stomatologicznym, czyli dentofobia, to poważny problem, z którym ciągle boryka się wielu Pacjentów. Niestety, ma to niekorzystny wpływ na stan zdrowia ich uzębienia, ponieważ pierwsze objawy bardzo często są bagatelizowane, co prowadzi do rozwoju choroby. Dlatego w Dentium dokładamy wszelkich starań, aby uczynić leczenie stomatologiczne w pełni komfortowym i przyjemnym. Cel ten osiągamy z ogromną skutecznością, o czym przekonało się już ponad 4 000 Pacjentów, którzy zawsze do nas wracają z uśmiechem na twarzy. Źródło sukcesu leży w doświadczeniu naszych ekspertów oraz stosowanych nowoczesnych technologiach.

Stomatolog Kraków

Skuteczne znieczulenia

Starając się uczynić leczenie stomatologiczne jak najbardziej komfortowym, postanowiliśmy wyposażyć nasz gabinet w niezwykle skuteczne znieczulenia, które są stosowane wyłącznie w renomowanych klinikach na całym świecie. To właśnie za ich sprawą możliwe staje się przeprowadzenie wszystkich zabiegów całkowicie bezboleśnie. Pozwala nam to skutecznie walczyć z powszechnym przekonaniem, że terapia dentystyczna zawsze musi wiązać się z bólem. Nasze rozwiązania stają się skuteczną bronią w walce z dentofobią.

Narkoza

W Dentium z powodzeniem przeprowadzamy nawet bardzo skomplikowane leczenia. Wiemy jednak, że mogą one budzić wiele obaw u Pacjentów. Z tego właśnie powodu w naszej klinice istnieje możliwość skorzystania z narkozy, czyli znieczulenia ogólnego. Jej działanie polega na wprowadzeniu Pacjenta w stan głębokiego snu, przez co nie jest odczuwany żaden ból, a cała wizyta wydaje się trwać zaledwie kilka sekund. Co ważne, nad procesem podawania narkozy odpowiada doświadczony anestezjolog, co jest gwarancją bezpieczeństwa. Jest to idealne rozwiązanie dla wszystkich Pacjentów, którzy panicznie boją się leczenia stomatologicznego. W narkozie nie wykonujemy nie leczymy i nie usuwamy zębów mlecznych.

Umów się na konsultację
Wypełnij i wyślij poniższy formularz.
Skontaktujemy się z Tobą w celu umówienia dogodnego terminu wizyty.
Podaj Swój numer telefonu, abyśmy mogli zadzwonić:
Jeśli podasz nam Swój adres e-mail, najpierw do Ciebie napiszemy.

Doświadczeni eksperci

Skuteczne znieczulenia to nie wszystko! Ogromny wpływ na osiągnięcie celu, jakim jest walka z dentofobią, mają doświadczenie, wiedza i umiejętności lekarzy. Nasi eksperci, specjalizujący się w wąskich dziedzinach stomatologii, ściśle ze sobą współpracują na wszystkich etapach leczenia, co pozwala uzyskać znakomite efekty przy zachowaniu wysokiego komfortu Pacjenta. Lekarze Dentium zawsze przeprowadzają zabiegi z poszanowaniem zdrowych tkanek, co nie tylko ogranicza pole zabiegowe do koniecznego minimum, ale także wyraźnie przyczynia się do bezbolesności w trakcie terapii. Komfort podczas leczenia to dla nas jeden z najważniejszych celów, o czym przekonało się już ponad 4 000 Pacjentów.
Stomatolog Kraków

Wyjątkowa atmosfera

Dentium to nie tylko pasjonaci stomatologii, którzy dążą do spełnienia marzenia Pacjentów o pięknym uśmiechu, ale przede wszystkim empatyczni ludzie. Otwartość na drugą osobę i umiejętność słuchania sprawiają, że każda wizyta przebiega w pełni komfortowo, a Ty będziesz mógł poczuć się wyjątkowo. W naszej poczekalni możesz napić się przepysznej kawy albo herbaty, a czas oczekiwania umili Ci relaksująca muzyka. Zadbaliśmy również o to, aby do Twoich uszu nie dotarł dźwięk pracujących wierteł. W ten sposób do gabinetu wejdziesz zrelaksowany, tym bardziej że w naszej klinice nigdy nie brakuje powodów do śmiechu. Wszystko to składa się na wspaniałą atmosferę, którą tworzymy w Dentium!

Indywidualne podejście

W naszej klinice wyznajemy zasadę, że każdy Pacjent to nowa, wyjątkowa historia. Dlatego wszystkie metody leczenia zawsze dobieramy indywidualnie, co pozwala uzyskać znakomite efekty leczenia. Eksperci Dentium również zawsze chętnie odpowiadają na wszystkie pytania i rozwiewają wszelkie wątpliwości. Nasze podejście wpływa więc znacząco na komfort całej terapii, dzięki czemu będziesz mógł poczuć się wyjątkowo, a podczas wizyty będziesz zrelaksowany.

Od ponad 5 lat skutecznie walczymy z dentofobią, pomagając odmienić życie Pacjentów na lepsze. Nasze wyjątkowe rozwiązania sprawiają, że nawet przez bardzo skomplikowane leczenia można przejść całkowicie bez bólu. Przekonaj się o tym sam i zdecyduj się na wizytę w Dentium. Aby umówić się na wizytę, wystarczy wypełnić formularz albo zadzwonić pod numer +48 888 60 50 40 lub +48 12 265 60 33.